NeeSalman Merhaba arkadaşlar☺️ 28 Şubat Perşembe günü tuvalet sonrası sızıntı şeklinde bir su geldiği için doktorumla Konuştum. Doktorum su çok gelirse hemen gelirsin ama az geliyorsa yarın sabah gel dedi. Tam olarak emin olamadığım suyum az geldiği için yarın giderim diye düşündüm. 1 Mart Cuma günü sabah eşimin işi olduğu için öğleden sonra 3’e doğru hastaneye gittik. Muayene sırasında ultrasonda suyumun azaldığını gördü doktorum. Vajinal muayene sonrası tekrar konuşalım dedi. Vajinal muayene sırasında ise Doktorum bir anda Şaşırarak sen nerede kaldın doğum başlamış dedi 6-7 cm açılman var hiçbir şey hissetmedin mi dedi. Ben eşim şok içinde kalmıştık. Eşim hemen eve gidip hastane çantamı aldı Allah’tan her şey hazırdı. Ben de kayınvalidem ile yatış işlemlerini yaptımm. Hala hiçbir şeyin farkında değildim herkes telaş içerisinde idi ama ben ise şok içinde Hala durumu anlamamıştım 😅 Zaten iki hafta öncesinde de iki santim açılmam vardı ve hamileliğim boyunca hep hareket halindeydim o kadar çok açılmayı buna borçluyum. Odaya alındım ve suni sancı verildi suni sancı istememiştim oysa ama hiç sancım olmadığı için doğumun başlaması için az da olsa vereceklerini söylediler. Sonra ebem gelip kontrol ettikten sonra bebeğin gelişini engelleyen bir şey olduğunu suyumu patlatması gerektiğini söyledi. Çubuk gibi uzun bir şey ile suyumu patlattı sonrasında sancı hissetmeye başladım. Kendi sancılarım geliyordu ve adet sancısının iki tık üstüydü. Ebem gelip beni tuvalete oturtup burada ıkınmam gerektiğini bu şekilde bebeğin gelişinin daha kolay olacağını söyledi. Bu şekilde 3-4 sancı karşıladıktan sonra doğumhaneye alındım. Çatal da iki kere sancı karşılaşdan sonra içimden bir şeyin aktığını hissettim ve bebeğim doğmuştu. Oğlum 5.45 gibi 38+6 günlükken dünyaya gelmişti. Kesilmiştim ama acı hissetmedim. Bebegimi kucağıma verdiklerinde şoktan onu görmemiştim bile parmaklarını dudağıma değdirdiği anda Meleğimle gözgöze geldik. Bebeğimi götürdükten sonra dikişlerimi doktorum attı. Ne kadar dikişim olduğunu sorduğumda çok değil dedi. Bu sırada çok Üşümüştüm odama geçtiğimde Bir süre ısınamadım. Bebeğimle gözgöze geldiğimiz anı asla unutamam o benimdi ve bana emanetti. Ondan sonra gerçekten aile olmuştuk. Hastane çantam ile ilgili iyikilerimden bahsedecek olursam -Kesinlikle depend. Bir paket almıştım herkes ikinci pakete gerek yok demişti ama ikinci paketi de aldık. Sonrasında normal ped kullandım çünkü akıntımın şiddeti azalmıştı. - Avent göğüs kalkanı. Göğüs ucum hassaslaştığı için kıyafetlerle temas ettiğinde yapışıyırdu bunu engelledi ve haznesinde süt biriktirdiği için akan sütlerim ziyan olmadı. O sütleri biberona koyup bebeğime verdim. - Benim için en önemlilerin başında gelen göğüs ucuydu. Hemşire göğüs ucum çok çıkmadığı için almamızı önerdi. Bebeğimi onunla emzirdim ve çok az yaram oldu. O yaralarda lansinoh markasının kremi ve kalkan sayesinde 2 günde iyileşti. - Doğumhanedrn çıktığımda çok üşüdüğüm için üstüme ekstra fazla şey örtüldü. Çantama polar sabahlık koymuştum herkese tavsiye ederim. Ayrıca kalın çorapta koymayı ihmal etmeyin. - Yıkanırım diye havlu koymuştum ve herkes ne gerek var el havlusu yok demişti. Doğumhanedrn çıktıktan sonra tampon çıkartılınca yıkanabileceğim söylendi ve yıkanıp rahatladım. - Belki gereksiz gibi görünebilir ama tarak toka ayna da koymuştum benim işime yaradı. - Islak mendil yerine bebek temizleme pamuğu koymuştum tenleri çok hassas olduğu için pamuk kullanmak daha iyi. Nasıl bakacağım bakabilir miyim diye düşünen arkadaşlarıma ise tavsiyem o melek size her şeyi öğretiyor. Kimseye kulak vermeyin verilen tavsiyeleri akıl süzgecinden geçirerek bebeğinize uygulayın. Psikolojinizi bozacak çok yorum gelecek ama siz kendi bildiğinizi okuyun. Aklıma gelenler şu anlık bu kadar biraz uzun uzadıya anlattım ama bilgi verici uzun hikayeleri hep daha sevmiştim. O yüzden biraz ayrıntıya girmek istedim ☺️
DlstM NeeSalman ne hareketleri yapmıştn hamileliğin boyunca anlat Allah bizede nasip rtsn dua et cnm😂🙏🏻
Bumptious NeeSalman böyle doğum hikayelerini çok seviyorum ihtiyaçlarla ilgili bol bol not alıyorum 😁 Çok şanslısınız doğumunuz kolay olmuş darısı başımıza inşallah bebeğiniz de aynı kolaylıkla mutlu huzurlu sağlıklı bir şekilde büyür☺️
NeeSalman DlstM canım açıkcası rutin günlük işlerimi yaptım. Çömelerek yer sildim, dans ettim, evim 6. Katta asansör olmasına rağmen arada yürüyerek çıktım, alışverişlerimi hep tek başıma gezerek yaptım.
NeeSalman Bumptious amin canım teşekkür ederiz🙏🏻 İnşallah sizde bebeğinizi kucağınıza sağlıkla alırsınız🙏🏻☺️
NeeSalman Caah annem çok etmiş diyeyim☺️ Darısı sizin başınıza inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏🏻
DlstM NeeSalman alışverişi işte ağır kaldırmamak gerek diye bn tek gitmiyrm genel yürüyüş yapmaya çalılıyrm öyle süpğrge falan tutuyom🤣😂