Kızlar ben daha öncede post acmıstım 29 aralıkta kan verdim Beta değerim 92 çıktı sonra acile gittim 5+1 de kese gözüktü. Bugünde sağlık ocağından aradılar gittim kan için ama çok sabırsızım randevumda 15 ocakta.
Saglık ocağında yapılan tahliller ne zaman cıkıyor betamı çok merak ediyorum sürekli aklım orda