hayirlisi06 2bebeliyim mirza Mustafa Mustafa miran Oğlum olsaydı mirza koyacaktım yanında da Muhammed ama nasip etmedi Rabbım 4 kızım oluyor cuma doğumum var dua beklerim 😍
2bebeliyim @hayirlisi06 rabbim sağlıkla kucağınıza almaya nasip etsin inşallah 🙏💖 Mustafa miran kulağa hoş geliyor listeye eklenebilir 😇
2bebeliyim @kayrosmom @Kdz ilk oğlumun adı yiğitali 2. Bebeğimin erkek olacağını bilsem kesinlikle Mustafa Ali koyardım ilk oglumun adini. Mustafa yanına isim yakistirmak o kadar zor ki 😪