ess02 edameto yiğit Alp koymak satıyorum ben ama eşim beğenmedi daha eski isimlerden koymak istiyor 31 hafta oldum ama isim netleşmwdi bizde :) Miran, asil , devrim , bunlrdq seceneklerimde var .. Eşimde mir ali diyo 🤦♀️
suragungor edameto Asil koymaya karar verdik yanina ikinci isim ben Asil Ege istiyorum esim Asil Han onu netlestiremedik😂
elaanurr edameto biz Arda koyucaz kızımın ismi de Afra uyumlu diye seçtik :) Alp ismi de çok hoşuma gidiyor ama çok kısa
Washingtonxyz edameto eymen,uras,ve uygar bu ucunu bugun sectim listeme ekledim onumde daha 4 bucuk ay var begendiklerimi listeleyip oylamaya sunacam ailede 😅 esim bugun 3 unede kotu dedi🤣🤣
edameto Washingtonxyz bizde Göktuğ demiştik ilk fakat kuzenimin oğlunun adı olduğunu duyunca eşim vazgeçti 🤷🏻
rege0119 Bende Yekta ismini çok beğeniyorum ama eşim beğenmedi. Yekta, Deniz, Özgür, Cihan, Evren , bu isimlerde kulağa hoş geliyor
nurnur9506 pğlumun adı uras ege gercekten anlamı gibi gelmişti bize dogdu hayatımız 180 derece değişti annesine şans getirdi ikinci oglum olcak eşim utku diyo urasa yakın ama bilmiyorun utku kağan
aybike2212 edameto benimde oğlum olacak Allah nasip ederse eşim ve kızım ayberk istiyor bende aybarsa daha yakınım eşim ve kızım için isim kesin ama ben hala kararsızım 🫣😊