merve02312 bende kürtaj oldum 2 adet geçti şuan denemeye başladık
Rahim kendini toparlamalı, adet düzene oturmalı, hormonlar dengesini kurmalı bırakın vücudunuz toparlansın
Neden acele ediyorsunuz zaten önceki sağlıksız olduğu için kürtaj olduk bundan sonra kimyasal, düşük, kürtaj olmasın diye doktorlar 2-3 adet bekleyin diyor