Bende Zeyd Ali koyacam nasip olursa soranlara söylüyorum Seyit mi zeytinmi diyolar bende hee diyip geçiyorum takma kimseyi kızımın adida yüsra selin çoğu kişi ilkten söyleyemedi Hüsna Esma falan diyenler oldu bende soyleyemeyenler selini desinler diyodum şimdi herkes soyleyebiliyo bazen doktora gittiğimizde doktorlar anlamiyo onuda artık kızım duzeltiyo 😂