selenzen Oğlunuz olursa ismini ne koyacaksınız. Hadi bakalım erkek anneleri herkes oğlunun ismini yazsın 😊
Fatmanurduru selenzen bende burada bekleyeyim zira 35 haftalık olup isim netleştiremeyen bir anniş olarak 🙈
kayrasu edameto Ben Yağız Asaf koyucam Aklımda Miran Yiğit de vardı belki size fikir olur sağlıklı gelsinler 🥹
Gecekusu42 Göktürk, Kağan, Aybars, bu 3 isim arasında gidip geliyorum birini eleyip ikisini koycam büyük ihtimalle ama kararsızımmm
Melike88_ Yaa bende bi türlü isim bulamadım eşim illa eski Türk isimlerinden olsun ama karar senin diyor alttan alta psikolojik baskı yapıyor 😂 Atahan diye tutturmuştu içime sinmedi diye iki isim olsun ikincisi Ata olsun diyor
Alparslan_2 27+3 ve hala karar veremedik. Ben Alparslan istiyorum sayfamın adı bile bu ama 2025 de en çok konulan isim olması ve eşimin istememesi üzüyor. Zeyd Uras veya Yağız Ali düşünüyoruz. Kayra da güzel ama Türk mitolojisinde Tanrı demek olması kafa karıştırıyor. İsim seçmek çok zormuş:((
kavalakurabiyesi Alparslan_2 Türk mitolojisinde Tanrı demek Bu kötü birşey değilki neden kafanız karışıyor türklerde zaten tanrı kelimesi tengriden gelir ve tanrı demek kötü değildir.