hibo Kızlar selam 16 haftalık hamileyim . Karnımın sağ tarafı bir tık daha şiş duruyor bebeğin hareketlerini henüz hissedemedim cinsiyeti de net öğrenemedim sağ da veya solda olması cinsiyeti ayrıştırıyor mu acaba
Gecekusu42 Benimde hibo bilmiyorum ama bizde 24. Haftadayız hep solumda hâlâ solumda ve erkek sağlıkla gelsinler 🐣😍
didemad Ben yeni öğrendim hamile olduğumu ama hep sol tarafım ağrıyor sol kasık sol bel sol kalça acaba cinsiyet belirliyor mu ki kızım hep sağdaydı bilemedim
nadisss_50 didemad kayınvalidem erkek bebekleri hep solda hissedermiş derdi inanmazdım benim bebeğimde erkek hep solda hissettim cidden
didemad nadisss_50 ay inşallah sağlıklı hayırlı bir erkek evlattır kızım var çok şükür birde oğlum olursa benden mutlusu olmaz
aleyna1667 Benim ilk gebeliğim kızdı soldaydı Şimdikini erkek gibi gorunuyor çıkıntısı var dedi 13.haftadayz yine solda 😂😂 Tabi kizlarinda bu haftada çıkıntılı olabiliyor degisedebilir dedi ama yinede %51 erkek dedi yani 😇
nadisss_50 didemad Amin Allah razı olsun Rabbim bütün evlatlarımızı esirgesin inşallah sağlıkla sizede nasip olsun 🤍
elizanisra hibo bende kızımı solda hissetim, şimdikini bilmiyorum onuda solda hissediyorum ama hayırlısı