Merhabalar ben iğneden bile korkan ilişkimin başlarında çok ciddi vajinismus yaşayan biriyim, birsürü seans aldım geçti şükür hala ara ara zorlansam da ağrım olsa da geçti hatta hamileyim şuanda 27. Haftamdayım. Normal doğumu düşünüyorum sezeryan için okey ama normal doğumdaki vajinal dikiş ve çatala oturup ıkınma durumu ağrı durumu beni aşırı korkutuyor. Ne önerirsiniz. Bir de eşim sürekli şehir dışına gidiyor çalışmaya mecbur normal doğumda o şehir dışındayken doğurursam diye de ödüm kopuyor sezeryan için de zaten iyi olmadığını söylüyor herkes. Toparlanmak falan zor, normal doğum için bu durumu yaşayan var mı neler önerirsiniz? Bana yardımcı olur musunuz?