kızlar bugün 36+6 haftalık olduk ama son üç dört gündür adam akıllı beslenemiyorum. Kahvaltıyı iyi yapmaya çalışıyorum onun dışında bol meyve tüketiyorum gün içinde bir de boğazıma iyi gelsin diye sadece bal+ılık süt tüketebiliyorum akşam yemeği vs yok denecek kadar az hatta yok gibi. Bebeğimin gelişimi kilosu haftasıyla uyumluydu yarın hastaneye kontrole gideceğim zaten ama bebeğim yine besleniyordur yeterince değil mi? kendimi suçluyorum biraz ama hiç ne yemek yapasım ne yemek yiyesim var 🫠