Ben de 12 haftalık gebeyim mide bulantıları bazen çok yoğun oluyor bazen hiç olmuyor. Aç kalmamaya çalışın gece az da olsa ağzınıza iki lokma atarsanız mide bulantısı geçiyor. Uyku ben de de yoğun, bir oğlum var onu bırakıp uyumak istemiyorum ama bazen oluyor malesef. Geçen de uyudum bir baş ağrısı sabaha kadar sürdü. Bu arada Ağrı kesici ilaçlar icmezseniz iyi olur hormonları bozuyor bebisin özellikle erkek bebekler diye biliyorum. Ama salya yok şükür:)