busraabzdg Merhaba kızlar bebeğimiz olmuyordu histeroskopi oldum histeroskopiden sonra 2. ayda doğal yolla gebe kaldım ilk beta 37 iki gün sonra 68 oldu en son 13 kasımda adet olmuştum adet tarihine göre beta düşük mü geç döllenme mi yaşıyorum sizce
busraabzdg Evet 48 saat sonra verdim doktorum haftaya bir daha ver öyle yanıma gel dedi ilk gebelik olduğu için bilmiyorum değer düşük mü değil mi anlamadım