Benim hamilelikte başlamış ve doğumdan sonra çok şiddetlenmişti kanıyordu dayanılmaz acıyordu. Dr verdiklerinden fayda bulamadım ama aktardan kantaron özlü krem aldım adı tam olarak böyleydi vazelin gibi kutusu yuvarlak. Her gün düzenli tuvaletten önce sürdüm sonra sürdüm her fırsatta sürdüm ve birkaç ay içinde tamamen yok olup gitti maşallah diyim 10 yıl olacak nerdeyse kurtuldum ameliyatsız. Anlık ağrısını da alıyordu ferahlatıyordu fitil gibi içe uyguluyordum dışına da sürüyordum inşallah size de şifa olur hamileyken zararı olur mu bilmiyorum ama yanlış yönlendirmiyim. Birde orjinal kantaron yağını bulabilirseniz 1 yemek kaşığı için o da içten temizliyor mucize gibi aklınızda bulunsun.