esdd İkili tarama yaptırdım beta hcg ikilide 50 nin altıysa erkek üstüyse kız diyorlar sizde doğru çıktı mı
esdd mlsmrtgl instagramda hep öyle paylaşımlar görüyorum gercek mı acaba dedim tabi önce sağlıklı olsunlarda bir oğlum var iki duyguyuda tatmak istiyorum hayırlısıysa