Yazmelegi_ prensannesi00 yani şu anlamda garip geldi. Şimdi hep sürekli yeni modern isimler duyuyoruz bu isimler eskide kalıyor ya ondan. Kötü anlamda değil yani 😊
prensannesi00 Yazmelegi_ biliyorum canım kötü anlamda olmadığını ama şimdi ki isimlerde hepsi aynı ve cok değişikler ben eski isimleri hep daha cok sevmişimdir 😊
Yazmelegi_ prensannesi00 evet o konuda da haklısın. Herkeste aynı isimler duyabiliyoruz🙃 burda senin zevkin senin tercihin önemli. Sağlıkla gelsin inşallah ❤️