gunesimekardes benim kafam o kadar çalısmadı ki bu duruma ben başlattım. Doğum yapmış olmak önemli olan diye düşündüm nedense ama herkes sizin gibi düşünmüş.umarım sorun yaşamam🤲🏻. Hoş riskli gebeyim mecbur ayrılacaktım 32 den sonra heyet alamazdım, ama yıllık izin kullanabilirdim demi🙄