canselguler Arkadaşlar selamlar 35+4 deyim doğumun yaklaştığını gösteren şeyler nedir, hurafelerimiz vs var mı😂 2 gündür sürekli büyük tuvalete çıkıyorum bacağımı da tolga çevik gibi zor atıyorum 😂😂
twobabymomm canselguler ay o günleri bizde görür müyüz acaba daha 12 haftalık🤭😀😀sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🫶
AslanEge canselguler 35+5 iz kasılmalarım çok fazla 2 hafta önde gidiyor benim kızçe yarın kontrolümüz var bakalım günümüz belli olur artık inşallah 🙏
Minikmercimekk canselguler 37 olduk bugün. Heyecan dorukta. Tabi korkuda aynı şekilde. Rabbim sağlıklıca doğurmak kucağımıza almayı nasip etsin tüm annelere. İlk doğumumda evde suyum gelmişti. Şimdide en ufak şeyde ıslanmış suyum gelmiş gibi hissediyorum psikolojik olarak. Hayırlısı artık ne zaman gelirse bebişimiz. Kolayca e sağlıklıca olsun inşallah hersey
derya1320 AslanEge 2 hafta önde gitmesine doktorunuz ne diyor bende 31+5 teyim doktor 2 hafta önde dedi sürekli yediklerime dikkat etmem gerektiğini söylüyor sizinde öylemi
AslanEge derya1320 Ben Fetal DNA şeker yüklemesi vs tüm testleri yaptırdım bir sorun çıkmadı çok şükür bebeğim iri tahmini 4 kilo gibi doğabilir o yüzden önde görünüyor eşimde 5 kilo doğmuş genetik diyor doktorumuz herhangi bir uyarıda bulunmadı
derya1320 AslanEge bende yaptrdım hepsini şükür bi sorun çıkmadı da doktorum biraz can skıcı konuştu o yüzden sormak istedim sizede
canselguler AslanEge sağlıklı olsunlar da 😂😂 benim eşimin tarafı da aynı da bizim ki 2170 gr dı en son😂😂
Zeyno321 kepppp karnınız indiğini nasil anlıyorsunuz ya benimde inmiş gibi hissediyorum görüntü olarak
kepppp Zeyno321 mide yanmam vardı asırı azaldı bıde önceden kaburgam agrıyordu şimdi kasık kürek kemikleri🙈
AslanEge derya1320 önlem almak istemiştir siz yinede dikkat edin ben az önce kontrolden geldim herşey yolunda şükür. Doktorum suyun az olması bizim için risk demişti fazla olması bebeğin kilosuyla alakalı olabiliyor. Siz doktorunuzu dinleyin tabiki
Zeyno321 kepppp bende acaba döndü mü dedim ama bugun detaylıda suyu yerinde makat geliş olduğunu öğrendim daha rahatı iyi heralde gelesi yok 🤪 bu arada bende topallayarak yürüyorum o derece kuyruk sokumi tarafinds agrim var cozum yolu var mi acaba yurutmuyor bile
elifayaz112_ canselguler bı video var bilmiyorum gördünüz mü kadın diyo yere oturun sırtınızı yaslayın ayaklarınızı uzatın bı ayağınızı diğer ayağınızın üzerine attınız attınız atamadıysanız demek ki doğuruyorsunuz 😄😅 siz de bı deneyin
Mapiamapia canselguler ay.benim dpgumun yaklaştığını gösteren hic bir işaret yok 2. Gebeligim 35 +2 ilki normaldi Bunuda normal bekliyoruz insalalh bir sorun olmazsa bakalim 40 lar cok uzun geliyor gözüme okadari bulsun istemiyorum gelişimini saglikla tamamlasın 38 39 maks olsun yaaa