xxR4bia Kızlar yaptınız mı hiç bu ay🫠🫠 benim bat 9 Ocak görünüyor pazar günü yapmıştım (dpo 9) negatif çıktı. Yarın yapacam tekrar dpo 12 oluyor. Haydi gelin konuşalımmmm