Kızlar 13+3 haftalık gebeyim. size danışmam gereken bir konu var . Yeşil ve böyle parça şeklinde akıntım vardı . Doktorum enfeksiyon dedi ve ve gynomax XL adında fitil verdi . Kutusunda 3 adet var . Eşim almıştı eczaneden ne aralıkla kullanacağımızı söylememiş bilgisi olan var mı ? Dün gece kullandım bugün ayağa kalktım vesaire çok yoğun akıntım oldu sarımsı yeşilimsi parça gibi . Sizce fitil mi fayda ediyordur ? enfeksiyon mu akmıştır ? Kullanan oldu mu başka .