37 haftalık hamileyim ntsde sancı çıktı serum verdiler yeni çıktı yarın doğuma alıyor acayip korkuyorum asla hazır değilmişim gibi o masaya yatış ameliyattan sonra ilk yürüyüşü dikiş yanması sızlaması düşündükçe çok kötü oluyorum bi panik atak bastı resmen 🫠🫠