Jrnfudjrjr Hanımlar ilk çocuğum e devletten başvuru yaptım ama başvuru sonucuna nasıl bakacam onaylandığına nasıl bakacam bilmiyorum bide mesaj geliyor mu onaylandı diye
mmedinestlms Jrnfudjrjr ilk öğretmenim ailem diye uygulama var onu yükleyin oradan takip edersiniz 30 ağustos da doğum yaptım ekimin ortasına doğru yattı para halk bankasından çekeceksiniz
Jrnfudjrjr deletedmom43191 peki ne yazsam çıkar başvurunuz alınmıştır diyor ama onaylanıp onaylanmadığını ne yazsam çıkar
Jrnfudjrjr mmedinestlms uygulamayı indirdim ama bir türlü bulamadım doğum parasıyla ilgili birşey yazmıyor