Kızlar bende astım var sabahtan beride nefesim çok daralıyordu. Neyse az önce otururken birden midem bulanmaya başım dönmeye kulaklarım çınlamaya başladı her yer karıncalandı. 23+1 haftalık gebeyim normalde zaten tansiyonum hep düşüktür 10/6 veya 9/5 falan gelir. Hamile kalmadan öncede bazı zamanlar gözüm böyle kararır kulağım çınlardı ama gebeliğimden bu yana ilk defa oldu korktum. Normal mi? Neden düşer bu tansiyon?