Saruhansaltuk Mutlugebis bende 38+3 haftaliğim bende de mide bulantısı ağrısı çok fena durumdayım gaviscon içiyorum ama faydası olmuyo fazla sabahlara kadar yatamiyorum sıcak süt içiyorum bazen de o iyi geliyo ama benim gastrtim var