Selam güzel anneler 38 haftalık gebeyim son 3 gündür ara ara gelen baya baya sancılarım var ama 3 kere düzenli geliyor 20 dk da bir sonra düzensizleşiyor bazen 1 dk bazen 2 dk sürüyor dün gece 10 dk ya kadar düştü ama yine düzeni bozuldu bu normal mi ben anlamıyorum 1 haftadır bu durumdayım ama son 3 gündür düzenli başlayıp düzensizleşiyor bunlar yalancı sancı gibi de değil şifdet olarak bebek hareketsizliğinden acile gittiğimde sancı var ama düzensiz denildi bebeğimin plesantası yaşlanmaya başlamış ve suyu da azalmış hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum pilates yapıyorum aksak yürüyüş ördek yürüyüşü yapıyorum ama tık yok bu gün de eşime ahududu yaprağı aldırdım ona başlayacağım başka neler yapabilirim doğumun başladığını nasıl anlayacağım ağrılar bi tık yormaya başladı beni 🥲