Prensin_annesii Kızlar adetim henüz başlamadı WC de peçeteye silince kahverengi leke var adet mi olucam bilemedim sizde durumlar nasıl
Kelebekkkk34 Prensin_annesii bende bu günlerde regl bekliyodum pazar günü pembe leke geldi adet oluyorum sandım bidaha gelmedi pazartesi akşamıda hafif pembe geldi şimdi gelen giden yok akıntıda yok ama hiç umudum da yok
Prensin_annesii Ftmn123- cumartesi test yaptım negatif çıktı bugünde leke gördüm bu gidişle elenicem 😕
Kelebekkkk34 Prensin_annesii yok canım pcos var her ay ümitleniyorum negatif görüyorum adetin sökülmesini beklicem 1 haftaya sökülmezse yaparım