Meryem-7927 Yaşayan varmı kızlar bu durumu İnternet’e bakıyorum dogum belirtisi yazıyor böyle olup doğumu olan oldu mu yarın kontrolüm var doktora da soracağım
bymiraymom Meryem-7927 35+2 deyim 32. haftadan beri ara ara yaşadığım bir durum hatta ben kusuyorum şiddetli derecede doktora sordum olabilir dedi bana sadece kusman sancı ile birlikte olursa gel hemen dedi açılma olduğunda kusma oluyormuş o yüzden doğum belirtisi deniliyor olabilir 🤷🏼♀️
elfgkce- Meryem-7927 10 gündür ishalim midem bulanıyor iştah yok 36+3 şuan ikinci gebeliğim yarın gideceğim bende
Meryem-7927 bymiraymom bende kusma yok ama mide bulantim var bide çöl kötü ishal oldum birden bide arada kasigima agri girdi 3 defa geçti
Meryem-7927 Elsanur ay şaka gibi gercekmi ikinci dogumum benim doktor normalde yarın gün verecek sabahı bekler inşallah