Bebek10 8 haftalık hamileyim daha önce 1 düşüğüm var azıcık iş yapsam bile sol kasığıma sancı giriyor normal mi acaba doktor randevuma da daha 1 hafta var
Bebek10 Bide haftaya Salı randevum var ama devlette yarın özele randevu alıp gitsem mi tüm bu aklımdakileri sormak için yoksa erken mi özele başlamak için