Kızlar bugün ilk defa progestan fitil olarak aldım dün kalp atışını duyduktan sonra daha önce düşüğüm olduğu için doktor kullanmam gerektiğini söyledi neyse bugün kullandıktan sonra iç çamaşırim bembeyaz olmuş sanki hiç emilmemiş gibi başına gelen oldu mu kötü bir şey mi normal mi hiç anlamadım 🤦