Benim ilki boş gebelikti ama ben 10. Haftaya kadar bekledim çünkü yasal hakkın canım.Kesinlikle 10
Haftadan önce kürtaj kabul etme çok okuduk burda sonradan bebeği oluşanlari o yüzden acele etme.Kurtajdan sonraki gebelik çok sağlıklı oluyor içini temizliyolar çünkü.İnsallah güzel haberler alırsın