Devlet hastanelrinde (onlar da Şehir hastanesi, Yüksek ihtisas ve Uludağ üniv. hastanesi) direkt randevu alınmıyor kadın doğum yönlendirmesi gerekiyor en geç 23. haftanın sonu galiba. Özelde iki doktor dışında detaylı bakanlar radyoloji uzmanı oluyormuş. Zaten riskli gebelik değilse illa parinatoloji bakması da gerekmiyor diye anlattı doktorum ama radyoloji uzmanı riskli bir durum görürse de tekrar yönlendirme yapıyormuş.
Baya olmuş yazalı bende araştırırken denk geldim acaba bulabildiniz mi?