Mrym53 Seyda06 bende de var canım 24.haftadan beri 27+2 yiz şuan arada geçip yine oluyor büyüdükçe bebek organlar mideyi sıkıştırıyormus o baskıda ağrıya sebep oluyor korkulcak bişey yok yani ben bayadır çekiyorum
Seyda06 Mrym53 aynen canim çoğu kişi aynı durumu yaşıyormuş zaten . O yüzden içim rahatladı normal olduğu için