melikeyaren31 Kızlar doktora gittik keseyi gördük şükür ama içinde bebek yoktu doktor sonra gelicegini söyledi ama endişelendim açıkçası varmı bilgisi olan
Alegria melikeyaren31 bende 5+4 de kese de büyüktü ama embriyo, yolk sac bile yoktu, 1 hafta sonra kalp atışı da duyuldu🙏 Endişe etmeyin
eylusssss melikeyaren31 bende bugün gittim kese göründü bebek için rahim duvarı kalınlaşmış bebek gelecek dedi 2 hafta sonra kesim kalp atışı duyulur iki hafta sonra gel dedi
elifbsrn Evet normal canım daha çok yeni çünkü 8 haftaya kadar bekleme süresi oluyor genelde 7. Haftaya doğru kendini gösterebiliyor endişelenme hiç 😇
Anneolucamm Merhaba hayırlı olsun hangi haftada göreceğinizi söyledi mi bende 6+1 haftayım bende göremedim
nur_344 melikeyaren31 evet normal bende 5+1 de keseyi görmüştüm sadece küçücüktü daha sonra 7+3 te gittim kalp atışı ve bebeği gördük ☺️🌸
melisasak35 melikeyaren31 bende aynı 5+3 üm canım gittik kese vardı ama bebek yoktu 7ci haftada net belli olur dedi doktorum bu 3.cü hamileliğim alışkınım oyuzden stres yapmana gerek yok