Kızlar bu 2. Hamileliğim ve baslarından beri sürekli enfeksiyon oluyor vajinal bölge. Cok aşırı kaşıntı ve kötü koku oluyor . Bir kere enfeksiyon ilacı kullandım geçti ama sonrasında tekrar oluyor ilk doğumum sezeryandı .tam neresi olduğundan emin değilim ama içimde bir yerin ağridiğini da hissediyorum ilk sezeryan dikislerinin olduğu yer mi neresi gerçekten bilmiyorum. Kaşidığım için mi yoksa enfeksiyon rahmimde de mi var ? Ya da sezeryan olduğum için bebek şuan büyüdüğü için mi korkuyorum erken doğum olmasindan İki gündür de midem bulaniyor böyle bir durum yaşayan var mı 28 haftayı geride bıraktık aynı durumu yaşayan var mi