İkili test sonucum 1/497 çıkmış kâğıtta düşük risk diyor ama doktor 1/1000 aşağısına fetaş dan öneriyorum falan dye konuştu ultrasonu gayet iyi kalbine beynine damarlarına baktı hep ikilide serbest betası yüksek çıkmış böyle olan varmı ne yaptınız ne yapmalıyım moralim çok bozuk😥