mom_51 Benim kimyasal kanamam son adet tarihim. Yani hemen ertesi ay gebe kaldım bu mümkün kuzum. Lalin ben kimyasal kanamam bittiği gün doktora gittim değerlerime baktı ve gebe kalmam için sakınca olmadığını söyledi.