Hatice4811 Kızlar benim 15i adete 8 gün var ama elimde test olunca yapasım gelmiyor değil 😂 3 yıldır olmadı ama hala umutluyum 🤣
Denizz44 Hatice4811 bat 14 adet sancısı ve göğüs ağrısı dışında bir belirti yok sanki adet olacakmışım gibi hissediyorum
Hatice4811 nononomolfix inşalllah olur ben 3 defa klomennkullandım ikisinde büyüdü çatlatma oldu biri olmadı aşılama yapıldı bu sene biri gene klomenle büyüdü ama tutmadı iğneyle oldu bide büyüdü ama tutmadı 😫
gmz585 Hatice4811 inşallah olur umutlanmak istemiyorum ama nasip kızım çok istyor artık her gün sayıkslsıyor 6 yaşında 6 aydır korunmuyoruz inşallah bu ay olur
isimsizzz1 iremykn bat 10 şeffaf beyaz karışık aşırı ip gibi uzayan bir akıntım var camasırımı ıslatan anlamadım normalde adete dört gün kala aşırı yapıskan akıntım olurdu
Hatice4811 denizincisi bende internetten aldım test elimde var dite yapasım var sürekli tutuyorum kendimi😂
Motherscup Benimde bat 14 ard arda iki düşük yaptım 1 yıl sonra bu ay ilk denemem bel ağrım var onun dışında bende de bir belirti yok umarım hepimiz pozitifi görürürüz🙏
bebistakibi Kızlar sabah test yaptım hatta bazılarınız bilir negatif diye söylemiştim . Testi koydum kenara şimdi bakınca farkettim bu kuruma çizgisi mi tecrübelerinize ihtiyacım var 💖Regle 5-6 gün kaldı . Days doctor marka ![https://mutluresim.com/images/2026/01/06/Xd591r.jpeg] @denizincisi
isimsizzz1 bebistakibi genelde yalancı pozitif veriyor bende iki kere öyle oldu inşallah doğru sonuctur