Nuray67 14+5 üçüncü hamileliğim bebeğin hareketlerini henüz hissedemiyorum 😔 Netten araştırma yaptım 2. ve 3. hamileliklerde daha erken hissedilmesi gerektiği yazıyor sizce normal mi??? Bu arada doktor kontrollerim gayet sağlıklı olduğunu gösteriyor ama diğer iki hamileliğimde 3. Aydan itibaren hissettiğim için endişeleniyorum
Tosbikli Nuray67 benimde ikinci hamileliğim ama alakası yok bence 18. Haftada hissetmeye başladım ve hala o kadar çok hissetmiyorum arada bir hissediyorum normal yani
Kahramanlar Daha yeni başlar normal bende 16 hafta civarı hissettim üçüncü bebeğimi her hamilelik farklı bir tecrube ama kesinlikle