glcntz sancı tek başına yeterli değil. Ama dozu önemli tabiki. Acilman yoksa bebek kanala inmemisse herhangi başka doğum belirtisi yoksa sancin da duzensizse eve gonderebilirler. Ama Sancin duzenliyse doğum haneye alırlar başka belirti olsun veya olmasın. Ben dün gittim 35. Haftadayim 2 cm acilmam var bebeğin başı oldukça aşağıda nst de hafif sancım da çıktı ama Eve geldim yarın tekrar gidicem 2+2 doz da ciğer geliştirici vuruldum.