cinderella dgngr öyle mi oluyor çabuk büyüdüğü zaman erkek bebek mi çünkü bana da öyle demişti doktorum çok güzel büyümüş diye 12 haftalığız
ozgenurd [silindi] bende aynı dönemdeyim 12+3 bende dün gittim söylemedi doktor bebek yan duruyordu yüzü bize dönüktü burun ve boyun kemiği ölçemedi sizinki ölçüldü mü acaba
ozgenurd [silindi] özele gidiyorum kaç dediler acaba ölçümleri benim devlette geçen hafta ölçmeye çalıştılar boyuna 1.7 dediler