Pnrcbn10 benim ailemde genetik şeker hastalığı. Babam halam babaannem şeker hastaları hep. Geçen hafta sağlık ocağına gittim hemşire söyledi şeker yüklemesini yaptırmak istersen diye. Yaptırmayı düşünüyorum ailede de var dedim. Bence de yaptır bi annemiz vardı. Yaptırmadı o 36. Haftada bebeği kaybetti dedi ama nasıl kötü bi etkisi oldu şekerin bilemiycem ama şeker çıkmış kadında