Kızlar 34, haftada gitmiştim doktora bebeğin başı aşağı pozisyonda dedi ama doğum kanalına girmemiş dedi panik yapma dedi doktor 36 olacam yarın perşembe de randevum var başı geri yukarı çıkar mı yaşayan var mı öyle olursa direk sezeryan mı der yoksa dönmesini mi bekler döner mi bide tecrübesi olanlar yazabilir mi