nurjiyan canım kendi deneyimlerimden bahsedeyim.. ben bir buçuk yıl sonra hamile kaldım ovulasyon testi kullandım folik asit kullandım yumurtlama günlerinde mümkün olduğunca üst üste ilişki yaşadım uyku düzenime dikkat ettim bu şekilde Bir yılın sonunda anca hamile kalabildim kafaya takmamak gerçekten elde değil seni anlıyorum ama 5 ayda kısa bir süre doktorlar bir yıla kadar normal karşılıyor