emosduygos https://mutluresim.com/images/2026/01/06/Xdyj9x.jpgDayanamadım bir tane daha awox test yaptım ilk idrar değil öğlen yaptım yine 5. Dakika silik çizgi oluşmaya başladı bakın lütfen kızlar
emosduygos Elfksogl evet canım daha adetime 4 gün var ama korkuyorum da awox böyle yalancı pozitif verir mi innovita yaptım strip onda da silik var
Ftmn123- emosduygos Ya ben adete 1 gün önce kan verdim de 0.8 çıktı fakat testlerim pozitif neden acaba?
Ftmn123- Bir1kelebek Kız test yaptım adete 1 gün kala 2 tane prodoctor erken gebelik testi pozitif bugün de baktım kan sonuçlarım çıkmış 0.8 ya niye böyle anlamadım gitti?
emosduygos Ftmn123- canm prodoctor hiç yapmadım bilmiyorum ki hangisi daha güvenilir awox , prodoctor, innovita