eslem2121 kız benim evim bir de 5 odalı çok büyük ne işi bitiyor ne derdi gebelik var diye torpilliyim kaynanam yapıyor ama tranaferde direk robot aldırdım kocama dedim ben yapamam ev de pis kalsa olmaz pertim çıkıyordu evde başak burcuyım bir de gelde ev pisken otur oturabilirsen robot iyi geldi ama çabuk pes etti😂😂 deterjanı yeri vardı meğer özel deterjanı varmış onu koymak lazımmış o kadar araştırdım da öyle bi yazı okumadım o yüzden evdeki yer silme deterjanını koydum o kreçleme yapmış 🤦🏻♀️ zaten ben diyordum bu robot sahiplerine sinyal yolluyordur be im ne günahım vardı da bu koca eve düştüm diye 😂😂😂