26+5 şu anda perşembe günü tam 27 💕 Ama geceleri zorlanıyorum bir sağa bir sola arada bir de lavaboya kalk derken sabahı ediyorum 😂 Birazda ağırlaşmaya başladım ne yalan söyleyeyim bazen ailemden bana daha ağırlaşman için erken diyorlar sanki ben yalan söylüyorum abartıyorum ya sonuçta herkesin bünyesi kütlesi hamileliği farklıdır bence. Şaka maka 7. aya gireceğim her gün ayrı her ay ayrı heyecan sağlıkla gelsin oğluşum 💙💙 28. haftada tetanoz ikinci doz kaldı sadece doktorum her şeyin normal istediğin zaman kontrole gelebilirsin bebişi görmeye dedi en son 25. haftada gittim işte sürekli ışığa maruz bırakmak istemiyorum çocuğumu bakalım ne zaman giderim bilmiyorum ☺️☺️🙏