Ggizemsnl Bugün yazmıştım ilk defa gittiğim doktor 10 gün geriden saydı. Kendi doktoruma gittim 15+5 tim cihaz 16 gösteriyor gayet normal dedi. Bu arada nub teorisinde kızdı bugün kız olduğunu netledi doktor. 12+4 de erkek demişti doktorum😂😂 çok şükür iyiyiz tek tavsiyem başladığınız doktorla devam edin. 🙏 hamdolsun gayet kıpır kıpır kızım 😊😊
Candaan Ggizemsnl bendede nub teorisi tuttu 😀orda erkek çıkmıştı doktorumda erkek dedi 23.haftalık olduk şükür👼
Zeynpaysimannesi Ggizemsnl ilk defa duydum nasıl oluyor peki bende merak ettim şimdi , halen cinsiyet bilmiyorum da 😊
Ggizemsnl Zeynpaysimannesi 11-13 hafta arası net çekilmiş resmî var mı canım benimkiyle beraber 3 doğru etti
Ggizemsnl Candaan 12. Haftada doktor erkek gibi dedi ben kız Hocam dedim dün 16. Haftaydı gittik kız dedi 😂 mesleği bırakıp kadın doğumcu olacağım 😂😂😂😂
Candaan Ggizemsnl benimde 11×5 te erkeğe benzetiyorum dedi ama 14 haftada erkek dedi ve kesinleştirdi 😅