babyhm0 Kızlar siz kaçıncı haftada yaptırmaya başladınız ben ilk oğlumda 28 haftalıkken yaptım şimdi 22 haftalığınız yapayım diyorum bir yanım erken diyor çok kararsızım kızlar ya fikir verseniz sevinirim
Dinolisoo babyhm0 27 haftadayım daha yaptırmadım sona doğru isim konusunda değişiklik yaparım belki diye
biryolculuk O nasıl bir şey :) hiç bilmiyorum elbise gibi bir şey mi, ben isimli hiçbir şey yaptırmadım açıkçası gerek de duymadım tabi yapanlara saygım sonsuz ama bana anlamsız geliyor:-)
suragungor Dinolisoo merhaba 33. Haftadayim ve hala ayni dusuncede oldugum icin yaptiramiyorum bende 😂😂
suragungor Dinolisoo maalesef cevremdekilerde surekli isim kesin mi diye sorup daha cok geriyorlar 😂😂
Dinolisoo suragungor benim kafamda kesinde aslında son anda sevmediğim birilerinde çıkarsa değişmek için daha yaptırmadım. Kocam taraf biraz gereksiz kalabalık. Ne isim seçsem birinde çıkıyor😂😂
suragungor Dinolisoo ya hahaha bizde iki isim olacak ben tek isim taraftariyim ama esim ikinci isim diye tutturdu sectigi ikinci isimde tam icime sinmedi gibi o yuzden bekliyor😂😂
bsrelif Buradan biri bana minikalpbutiği tavsiye etti fiyatı uygunmuş. Bende cinsiyetini öğrenir öğrenmez yaptırıcam
kayrosmom Annemler rokoko’dan hediye aldılar. Çok zarif seçenekler var bugün kargo gelecek hatta 🥰 30. Haftamdayım 1 ay önce sipariş vermiştik. Lohusa geceliği, sabahlığı, şalı, isimli battaniye hastane çıkışı ve isimli takı yastığı 10bin tuttu 🫠
maco61 zclk trendyoldan aldım. Acayip acayip kaliteli değildir belki ama sadece fotoğraf için yeterli diye düşünüyorum ☺️