Merhaba kızlar benim 2.bebeğim ilkim sezaryendi özelde doğum yaptım ama doğum ücretleri almış başını gitmiş bu hastanede yakın zamanda sezaryen olan var mı düşünceleriniz neler aktarabilir misiniz doktorunuz kimdi süreç nasıl işledi karına bastırma olayı yapıyorlar mı beni en çok korkutan o özelde yapmamışlardı çünkü hastane hizmetinden sağlık ekibinden memnun kaldınız mı