Ben 2023 Eylül ayında doğum yaptım, doktorum yakın bir klinikten geldi. Ama harika bir hastane yani resmen prenses gibi bir hizmet alıyorsun. Aynı bir otel gibiydi.Hemşireler harika, heleki bir ebemiz vardı kendisi bana gönderilmiş bir melek gibiydi ki kendisi ile halâ görüşüyorum. Sancı zamanımda odadan herkesi çıkardılar oksitosin salgılamam için eşimin bana duş yaptırmasını, sakinleşmemi ve doğuma hazırlanmamı bile düşündüler.Yürüyüş,pilates topu egzersizleri vb yaptırdı ebemiz.Doğum sonrası da kuaför hizmeti oldu, anne baba özel yemeği, hemşire doğumdan sonra gelip duş almama yardım etti, yemekleri harikaydı. Emzirme eğitimini doğru verdiler. Beni dinlendirmek için her fırsatta bebeği gelip teslim aldılar yani bir nevi cenneti yaşatıllar diyebilirim. Son taburcu anına kadar gelip her şey için bilgilendirme yaptılar emzirme, pişik, muayene ve aşı zamanları, beslenme uzamanı süt için ayrıca bilgi verdi, puste bebeği yerleştirmeye kadar ince ince gösterdiler.En son bir çanta içinde bebek için minik bakım hediyeleri verdiler.
Daha taburcu olduktan bir kaç gün sonra ev hizmeti verdiler gelip bebeğin sarılığı, boy kilo ölçümü, ilk yıkamasını, tırnak kesimini yaptılar her şeyiyle mükemmeldi.Keşke ikinci doğumum içinde aynı şeyi yaşama fırsatım olsa ama bence en doğru hastane tercihini yapmışsınız içiniz rahat olsun