nnur20 Bi önceki gebelikte beta basta yavas arttı sonra düzenli arttı progestron düstü. Kesem gelişmedi düsük yaptım simdi gene hamileyim. Betam 2 katı artıyor, progestron ise 26,31,24 bu sekilde ilerliyor bu normal mi destek gerekir mi? Yaşayan var mı?
nnur20 Sevgiiss 19.82.200 onlar düzenli artıyor ama progestron düsmeside sıkıntılı diye biliyorum :( kese kalp atısı görmediğim icin henüz destekte baslamadık
Sevgiiss nnur20 ben seni hatırlıyorum eski durumuna da yazmıştım betalarım güzel artmıştı , progesteron 10 çıkmıştı ve çok tedirgin olmuştum 3 doktor gezdim . Hepsi normal dedi . Önemli olan beta canım bence için rahat olsun
nnur20 Sevgiiss asko benim bi önceki betam basta bi yavaşlamıştı sonra düzeldi ama progestronum düştü sonra kesem gelişmedi düsük yaptım ama bunda 3 beta düzenli arttı progestronda yüksleiyodu düsüse gecmis yarın tekrar gidicem doktora destek isticem düstüyse bende pcos var belki rahim ici destek gerekir
Sevgiiss nnur20 yani demek istediğim bebek sağlıklı ise merak etme progesteron düşer çıkar gerekirse çok basit destek verilir